Kızlar sigortalı çalışanım 32. Haftada çalışamaz raporu alıcam. Nasıl oluyor ödenekleri? Maaş olarak mı alıcam onu? Doğumdan sonra verilen toplu para nasıl oluyor? Sadece doğumdan sonra toplu para mı alıcam yoksa her ay parça parça maaş gibimi yatıcak? Biryere başvurmak gerekiyormu? Biri bana detaylı açıklayıcı anlatabilir mi? Şuan 31+1 haftayım. Ne zaman ne ödeneği alıcam?