Deniz2961 doktorumda bana gez dolas sancın gelince gel dedi bugn sancı gelir diye bekledi sanrm ama daha sancı belirtim yok sabah kontrole girmeden nst cektirmistim onda da sancı cikmamisti sanrm sancm gelir diye mi yatis yaptirmadi canm bende anlamadm ki ne kadar bekliycem böyle gece flan sanci tutarmi ki diye günlerce beklemez heralde bu aciklikla bixe cati muayenesinde de biraz daha acilma oluyomus diyolar oldu sanrm oda kahve akintimda geliyo hala bilmemek ne kadar zormus ya 😭