Almirasu Bende hamileliğimin ilk zamanları grip olmuştum doktorum çiğ soğan ye doğal antibiyotik dedi.. Gözümden yaş gele gele yedim.. Ayrıca meyve çayı tavsiye ederim.. Limon,portokal,greyfurt ve elmayı kabukları kalın olacak şekilde doğrayıp içine zencefil koyup kaynat iç istersen ıhlamur da koyabilirsin.. Ben 2 günde yatağa düşmeden iyileştim.. Kesinlikle tavsiye ederim.. Geçmiş olsun cnm.. Diğer grip olan arkadaşlar da mutlaka yapsın.. Eşimde grip oldu ilaçsız oda hemen bu şekilde iyileşti.. Dua edeceksiniz bana🤗💕🎀