Elif-Atalay35 Kızlar 8+6 haftalık hamileyim cuma günü doktora gittim tiroidin yüksek çıkmış dedi 25 mg bi ilaç verdi yaşayan oldu mu yan etkisi olur mu bebeğe bir zararı var mı acaba
MMelissaaa- Elif-Atalay35 canım bende yeni öğrendim doktorum yüksek çıkmış ilaçla düşürmemiz lazım dedi dahiliyeye yönlendirdi o da ilaç verdi 15 gün boyunca yarım içmemi önerdi sonra tekrar bakılacak. Bebeğe hiçbir zararı olmuyor size hangi ilacı verdiler
Selimkemalinannesi Elif-Atalay35 benim de tiroid çalışmıyordu kilo alıyordum gebelikte beslenmeme dikkat ettiğim halde ilaç yazmadı bana sadece engel olamayacağın şekilde kilo alırsın dedi şekeri karbonhidratı kes dedi ve dediklerini dinledim şuan 39+3 olduk sadece 5 kilo almış oldum bebis 4 kilo şuan
Hediyebilir73 Elif-Atalay35 ben de gebeligimin başından beri kullanıyorum levotiron 75 mg . Aksi takdirde yükseklik bebeğe zarar verir cnm
Bebekgeliyoorr Elif-Atalay35 İçmezseniz bebeğe zararı var. Bende hamilelik başından beri kullanıyorum en küçük dozu vermiş doktorunuz. Şuan tiroidim kontrol altında ama hala kullanmaya devam ediyorum 😊
Gamze251 bebeğe bir zararı yok zaten ilaç değil verdikleri hormon. asıl kullanmazsanız sakıncaları var tsh yüksekliği dusuklere sebep olabiliyor
Qnl Elif-Atalay35 o ilacı kullanmaman daha tehlikeliymiş bende 4 aydır levotiron kullanıyorum cnm doktorunu dinle kullan
Semilk05 Elif-Atalay35 canım sen yine iyi 25 mg kullanıyorsun demekki çok yüksek değil ben hafta sonları 125 hafta içi 100 mg kullanıyorum her ay kontrollere gidiyorum. İhmal etme bebeğin gelişimi için önemli troit. Zeka gelişimi vs için
Semilk05 Elif-Atalay35 bana ilaç ağır geldiği için 125 mg ben mide koruyucu kullanıyorum ilacı içmeden yarım saat önce eğer seninde mideni rahatsız ederse kadın doğuma gittiğinde yazdırwbikirsin mide kpruyucu
Emily37 Elif-Atalay35 ben 12. Haftadan beri içiyorum troid ilacı.50 mg benimki.şuan 26 haftalık hamileyim.Her ay bakılıyor troidime geçen ay düşüktü bu ay yükselmiş gene.Doktorum doğuma kadar hatta sonrasında bile bir süre ilaç kullanacağımı söyledi.Bebeğe zararı olsa vermezler zaten canım ilacı