Merhaba ben gebelikten önce 2,5 yıl boyunca zehirli guatr hastasıydim düzenli ilaç kullanımı ile kontrol altındaydı tiroit değerlerim ama 4 haftalık hamile iken ilacı bıraktırdı doktorum şu an 16 haftanın icindeyiz hala ilaç kullanmıyorum zehirli guatr gebeliğin ilk 3 ayında sık görülen bir hastalık hiç kirkmayin ve merak etmeyin benim öncesinde de hastalığım olduğu için ilk üç ay TSH degerim düştü ama t3 ve T4 artmadigi sürece endokrin doktoru ilaç vermez verdiği zaman da günde 3 e kadar propcil denilen bir ilaç kullanırsınız inşallah gerek kalmaz sadace TSH düştüğü için bulantılariniz biraz artabilir onun dışında korkmayın ben 2,5 yıl korkudan öldüm zaten hamile de kalamadim belki stresten belki bu hastalıktan belki başka birşeyden ama sebebi bulaunamadi ilk tüp bebek denemesinde Allah yardım etti inşallah hepimizin gebelik süreci sağlıkla ilerler