Kızlar normalde 32+4 olduk bugün ama doktora gittiğimizde bebeğin gelişiminin 2 hafta önde olduğunu söyle çok büyük bir problem değil dedi tabi böyle giderse normal doğum yapamazsın dedi. Son haftaya kadar 4 kilo olur dedi. Böyle bisey yasayan oldu mu kaçıncı haftada doğum yaptınız kaç kilo doğdu bebişler normal mi sezeryan mı oldu. Bu arada 4 gün önce 2336ydı bizim bebişin kilosu. 😊