Tugcemutluu kubramomm bende sulu köfte pilav ve cacık yaptım.Ama son 1 haftadır hiç iştahım yok 🥲(37 hafta)
ElifKay4 Yalancı boşnak mantısı yapacağım en kolay o geldi şu an zaten sıcak yoğurt ya da ayranla gider mis gibi
mavisinprensesi20 Eşim bugün nöbette benimde hiçbir şey yapmadım da yok yiyesimde ama yulaf lapasına aşeriyorum bende bademli meyveli yulaf lapası yaparım menüm bugün bu 🤭
Dozden Öğlen mantı akşam biber dolması yanına salata yeter zaten dolmayı kıymalı yapıyorum yanına pilav makarna gitmez.