_gizem81 Arkadaşlar 3-4 gündür sol bacağım çok ağrıyor basarken topallıyorum benim gibi bu sorunu yaşayan var mı bilgi paylaşımı yaparsanız çok sevinirim
Yagmur2712 _gizem81 benim de kalçam kitleniyor bende seke seke yürüyorum. 32+3 benimde ama bende yeni değil bu durum. Sürekli olup düzeliyor. Magnezyum alıyorum geçsin diye. Doktor zaten bu tip ağrılara hep normal diyo sormuyorum bile artık.
Senanurcakmakk _gizem81 ay ben 29+2 yim belimden doğru vuruyor benimde sol bacagimin üzerine basıp ağırlık veremiyorum