Nur343434 17 hafta karnım geriliyo sizlerde de oluyo mu hele idrara sıkışmış biraz dursam çok geriliyorum yırtılcak gibi ?
Snademir04 Nur343434 bende de ara ara oluyo merak edıyorum bende bilgilendirilen biri olursa sevınırım
peloo gayet normal merak etmeyin ☺️ ben de 14 haftalığım taa en başından beri gergin karnım hele ki tuvaletim gelince çok gerginleşio 🙊 sağa sola dönerken bile canım yanıo bazen doktoruma sordum rahimi tutan bağlar geriliomuş e normal tabi küçücük rahmimiz bebeği 9 ay taşımak için hasırlanıyor kolay diil 🙈 internette de araştırmıştm baya genelde oluomuş çoğu hamişlerde ztn