Papatya000 Kızlar bacaklarım sankş morarmış gibi nereye dokunsam ağrıyor ayaklarımda çok kötü şiş 😥 ödem ağrı yaparmı ya.
Azra41 Papatya000 Benimde bı ara alt ayak baldirlarim ağrıyordu üstüne basamiyordum bastıkça sanki CNm kopuyordu 🥺😔 sonra geçti ..