Mervemrah KIZLAR İLK GEBELIGIM 6+5 HAFTALIGIZ BENDEN 2 GUNDUR BAZEN ARADA BIR AFEDERSINIZ BEYAZIMSI AKINTI GIBI BISI GELIYO COK AZ NORMAL MI SIZCE
busrasahinn Mervemrah canım akıntı hep oluyo daha da artacak ama yine de bi sağlık ocağına gidip idrar tahlili ver istersen enfeksiyon da akıntı yapar ve hamilelikte enfeksiyon erken doğuma düşüğe sebep olabiliyo
Elcnerdgn Canım tarif ettiğin akıntı normal ama Yinede doktoruna söyle gidince belki idrar enfeksiyonunda olabilr