Canım sezaryen doğum yaptım yamuna aldım atlet gibi olandan hem sırtımı hem karnımı toparlasın diye uzun kullanmadığım için bilemiyorum nasıl sonuç verir ama kısa vadede bile farketti. Sert bi korse eşime kapattırıyorum hayatta kapatamam kendim. Sezaryen sonrası korse kullanınca ameliyat yerim daha az ağrıdı hapşırırken öksürürken ağrım olmadı ama takmadığımda dehşet bi ağrı 😅