yaren_blna ilk doğumu hasekide bir hastanede yaptım o dr umda beni hiç yanlız bırakmamıştı ikinci ve üçüncüyü ist avrupa yakası yenibosnada nisa hastanesi dr Derya Kanza Gül de yaptım o tarafta olanlara tavsiye ederim ebe grubuda harika 👌🏻şimdi 4.yü bekliyorum pendikteyim daha yakın bir yerde olsam yine tercih ederdim fakat mesafe çok uzun 🥲