mysweetbabyy 6+5 de doktora gidicem ins karindan keseyi görebilir miyim idrara sıkışık gitsem kizlar 60 kiloyum
Minikannesi00 mysweetbabyy 5. Haftada kese gördüm. Muhtemelen görmen gerekir. Dediğin haftalarda bebeği ve kalp atışını gördük.
snow_angel mysweetbabyy 5+4’te karından keseyi gördük. 6+4’te karından bebeği ve kalp atışını gördük.ama çok küçük olduğu için dinlemedik. Bence kesinlikle görürsünüz 🙏
Elif-Atalay35 mysweetbabyy ben 5. Haftada gitmiştim gördüm 7. Haftada bebegı gördüm ama idrara sıkışık gitmene gerek yok görürsün inşallah
mysweetbabyy Elif-Atalay35 ins kaybettigim bebegimde karindan görülmedi 6.haftada o yüzden sıkışık gideceğim
Yagmurrr98 mysweetbabyy Vallahi idrarım sıkışık felan değildi kalp atışlarını da duyduk keseyide gördük öyle olunca dahami kolay oluyor mus