Hicrandgndmr Yo hayir normal. Adetten 11 gün sonra 33 bin küsürdü beta degerim
Herkes ikiz diye tahminlerde bulunurken tek kese oldugunu usg ile 7. Haftada netleştirdik
Şuan ki gebeligimde ise adetteb 5 gün once 197 beta vardi. Ve adetten 14 gün sonra verdim o sira saglik ocagi falan grevdeydi veremedim hemen, 41 bindi yine ikizmi acaba dediler ama tek ;))