asyaanne 26 günlük bebeğim, bende spinal ile sezeryan oldum çok keyifliydi 🥰 Allah’ım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 ameliyatta hiseetmedim ama dört beş saat sonra ve ilk hafta dikişlerim epey ağrıdı ama o da dayanilmayacak bir ağrı değildi. Normal.dogum en iyisi evet ama ben sezeryandan çok memnun kaldım.