5+5 haftalık gebeyim kanamam ve kahverengi akıntım oldu 3 gün hastanede yattım karın usg de görünen bebek kanamadan sonra gözükmedi vajinal ultrason yapıldı hastanede yattığım süre boyunca ve orda kese gözüktü kese sınırları düzensiz düşer dediler dün beta hcg bakıldı 6200 geldi değerim vajinal usg yapıldı kese daha düzgün biraz daha büyümüş dediler dün taburcu ettiler şimdi dinleniyorum hastaneye yattığım gün ultrasonda gözükmeyince düşmüş dediler direkt kürtaj yapabiliriz deyip geceden aç bıraktılar çok üzüldüm çok ağladım ama kese duruyormuş oysaki, bende hemşireyim fakat kendi başına gelince insan ne yapacağını şaşırıyor şimdi dinleniyorum umarım her şey güzel olur şu an kahverengi lekelenmem devam ediyor progestan tablet kullanıyorum 2 kere 200 mg bu şekilde durumla karşılaşan var mı aranızda ?