Kubrakeles 7 aylık taze anneyim ve cuma günü öğrendim ki tek yumurta ikizlerine hamileyim 6 haftalık biraz zor geçiyormuş özele gidiyorum sanem alkana ama doktorum devlette de riskli gebelik için doktora gitmemi önerdi bir ona bir bir bana gelirsin dedi bursada önerebiliceğiniz şehir hastanesinde riskli gebelik doktoru varmı acaba ?
Ayse_4646 Kubrakeles ben devlet takipliyim ama Riskli gebelik için direkt randevu yok. İsterseniz normal bir doktora randevu alın. O sizi yonlendirir sistem açıyor ona göre gidiliyor diye biliyorum. Doktorlar çok iyi memnunum hastaneden.
misbebek Kubrakeles ben de senem hanımın hastasiyim ve ikiz bekliyorum 21 haftada sıkıntıli bi durum yaşadım şu an beni de devlete yada özele perinatolojiye yönlendirdi kesinlikle tek doktorla kalmayın ben ilk dogumumu da senem hanimda yaptım memnunum ama ikiz gebelikler özel bakim istiyo üniversitede bilge hanım varmış gitmedim ama onu önerdiler şu anda acı badem de doc dr mehmet özgür akkurt var ona gidiyorum ama madden çok yorucu doğum ikiz olduğu için daha da yorucu olacak 23 haftaligim eşim acı baden olsun diyor ama madden ben istemiyorum bakalım hayırlısı sizin de inşallah hayırlısı olsun
Kubrakeles Esraliiii evet cuma günü öğrendim iki hafta önce keseyi görmüştük daha bebek yoktu iki hafta sonrası için randevu aldım tekrar öğrendim ki tek yumurta ikizleri taşıyorum şuan ☺️ Çok mutluyum bir yandan da doktor arayışı içindeyim çünkü riskli olarak geçiyormuş
Esraliiii Kubrakeles maşallah baya erkn gördünüz bende Bursa’da yasıyordm sehir Hastanesi’ acıldıgında yoktum Dr sans işi neden özel hastane değilde devlete yönlendirdiler arastırma oldugu için mi
Kubrakeles Esraliiii yani özel perinatoloji de olur ama maliyeti çok yüksek çıkıyor doktorum o yüzden devlette de bulmamı önerdi
Aalleeyynnaa Benim de doktorum Senem hanım , çok memnunum kendisinden🌼 hayırlı olsun hamileliğiniz şehir hastanesi randevu sistemi biraz zor sürekli aynı doktoru da bulamıyorsunuz ama umarım herşey dilediğiniz gibi olur
Kubrakeles Aalleeyynnaa sanem hanım 12.haftana kadar randevu alamazsan ben seni sevk ederim dedi saolsun ☺️
Kubrakeles misbebek bende ilk doğumu sanem hanımda yaptım çok memnun kaldığım için yine onu tercih ettim oda saolsun bana seçenekler sundu devlete de gitmemi önerdi ikiz bebek hemde tek yumurta olunca herşey iki kat daha fazla dedi benim eşimde jimerde bilge hanıma gitmemizi istiyor daha önce bir kez gitmiştik detaylı için ama aşırı zorlucak bizi o yüzden istemiyorum biraz bı sefer pişman olursam ilerde diye de korkuyorum
misbebek Kubrakeles aynen ben de ısrar edemiyorum bisi olursa Allah korusun diye yani uludağ da kolay randevu bulunuyo yani ben bulmuştum ordan da alabilirisiniz hem iki farklı doktorun görmesi gerçekten farklı benim detaylıda görüldü sorun mesela ve ben çok uzun zaman kontrol olmamıştım daha doğrusu gittim ama devletin doktorları bakmaya usendigi için kontrol olmadım ve detaylidaki doktor sorunu gördü gerçekten çok sık muayene olman gerek bi hafta özele bi hafta devlete seklinde yada bi hafta seneme bi hafta özelde bi perinatolojiye görünebilirsin şimdi başlarda olduğun için daha seyran gidiyosundur ama 15 16 dan sonra iki haftanı hiç geçirme 22 den yada 20 den sonra da haftada bir kesin ol yada 10 gun u hiç geçirme ben öyle çok doktora gitme yanlışı bir insan değilim ama belki bi gün sonrası bile ikizler için sorun olacaktı benim için o yüzden artık çok önemsiyorum inşallah sıkıntı hiç olmaz sende ama tedbir de elden bırakmamak lazım
misbebek Kubrakeles he bi de sonrasını da düşünmek lazım gerçekten çocukların kübra da kalma ihtimalleri çok yüksek sonuçta yeni doğan yog un bakımları olan ve iyi bakımı olan bi yer tercih etmek lazım ayrıca durmadan süt götürmek gerekecek bazen birisi çıksa birisini bi ay sonra bile cikarabiliyolar hani evde iki çocuk varken süt götürmesi kolay olabilecek yer tercih etmek gerek ve bi de sen sezeryanla olacaksın falan ay her ayrıntı kafa yoruyo gerçekten
Kubrakeles misbebek normal olmıyor mu ya illa sezeryan mı olması lazım benim ilki normal olduğu için bunlarıda normal istiyorum ama bakalım
misbebek Kubrakeles benim de ilki normal oldu bunları da normal çok istiyorum sonrasında çabuk toparlanayim diye ama yüzde yüz sezeryan demiyolar da yüzde 98 sezeryan diyolar bugün gittim doktora yine aynı şeyi sordum ama doktor diyo ki senin suyun sancin gelirse hastaneye geldiğinde 8 cm açıklığın falan olursa anca o zaman sezeryana geçmek tehlikeli olacağından normal olabilir beelllkii dedi bi de ikisinin de bi buçuk kilodan çok olması lazım da dedi ama zaten birakmiyo hiç bi doktor o zamanlara hemen bi tarih verip gel alalım diyolar inşallah hakkımızda hayırlısı neyse öyle olur 🤲
Kubrakeles misbebek amin amin ya çok saol çok güzel açıklamışsın ben daha çok yeniyim senin tam olarak kaç haftalık bebeklerin