Hanımlar progestan fitil içinde 30 tane var sabah aksam olmak üzere kullaniyorum ilk bi kac taneyi ben iceri sokana kadar elim terliyor cozulmeye basliyodu gitmiyordu ileri sonralarda cevresine vazelin surup sokuyorum daha kolay gidiyor iceri bunun zarari olur mu sizce