Nefesliva valla arkadasim 32+5deyim benimde agrim var kasıklarda hatta o gun pembe lekelenmem vardi doktora gittim basi asagida baski yapiyor sikinti yok dedi nstye bagladilar elle muayene ettiler vs yani soyle doktoruna kasiklarimda aggri var dersen belki bakar sonlara yaklastiysan