Kızlarrr 3.kez yumurtluyor olamam dimi dünde ovulasyon testi yaptım daha silikti smdi yaptım biraz daha koyulaştı. Bi belirtim de yok hamilelik mi yumurtlma mı acaba akşam gidip erken gebelik alcam ama sabah mı yapayım testi akşam mı sizce acele etmesem mi yada 🥺 regl 10 gün var ama 2.yumurtlamamın üzerinden 9 gün geçti regl tarihimde değişecek tabi bu durumda
