Cuma günü tansiyonum çok hızlı düşüp çıktığı için rahatsızlandım akşam üzeri geçmeyince acile gittim kasılmalarım da vardı 39 haftadayım buarada acilde ebe muayene etti açılma sancı yoktu. Tansiyonumu riskli buldukları için dogumhaneye aldılar. Tansiyon kontorlü için serum bağladılar. O gece dogumhanede ntsye bağlı geçti. Sabah servise aldılar. Yine nts serum tansiyon kontrolu herşey normaldi ta ki bebişin kalp atışları düzenleşsizip hızlı atana kadar. Taşikardi diye konuşurlarken duydum.. Tekrar servisten dogumhanye indirdiler. Sabaha kadar parmaklama sancı açılma yok suyum gelmedi. Bebeğin kap atışları düzelince 4/1suni verdi doktor bebeğin dayanıklılığına bakmak için. Elhamdülillah bebek düzeldi sancı ya dayanıklı çıktı dedi doktor seni dogurtacam dedi.. Nasıl dedim suni vercem haftan gelmiş dedi. Açılma 0 sancı 0 kabul etmedim. Kocamı arayıp imza atıp kaçtım. 🤣😅🤯🤯🤯🤯🤯 Şimdi eve geldim sancımı bekliyorum kocamın desteği ile