Merhaba kızlar 24 haftadan beri sürekli bisey çıktı gebeligimde. Daha oncesi çok güzel diyen doktorlar şimdi en kötüsü söylüyor hep. 24 haftada fl ve hl kısalığı 3 haftaydı 26 da 4 hafta oldu 30 haftada yim. 8 hafta olmuş 22 haftada takılı kalmış. 30 haftada bebeğim cam kemik dediler 3 gündür bunu öğrendim öğreneli nefes alamıyorum. Kalbim çok daralmış ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Dua ediyorum ağlıyorum. Çünkü bebeğim yaşayacak mı bilmiyorum ama can çekisecek gözüm önünde. 2 yaşında sağlıklı bir kızım var şükürler olsun onu yerimde bırakıp hastaneye gidiyorum hep üzülüyor geldigimde rengi hep atmış gözleri morarmış. Ona bakıyorum daha çok üzülüyorum. Bana dua edin lütfen kimin duası kabul olur bilinmez . Boyle bisey diyipte sağlıklı doğan bebekler vat mi hiç.