Dünde Mardin kazasını paylaşmışlar YouTube’da , aptalın teki yoruma yazmış, Türk şehit annelerinin ahı tutuyor, az da Kürtlerin anneleri ağlasın oh olsun demiş. Ben buna insanlıktan nasibini almış mahlukat derim. Bunu yazan kişi, insan mahlukatının dışında çok başka bir mahlukat. Dedim Allah’ım sen hidayet ver. Yazık ya vallahi çok yazık