Cennet-Kokulum Kızlar yakın zamanda Kayseri’ye taşınacağız. Orda gidip memnun kaldığınız hastane ve doktor hangisi yardımcı olur musunuz. Not: Devlet hastanesi tercihim şuan.
annelinkoo Cennet-Kokulum kayseri de acıbademe gidiyorum devlet hastahanelerini hic bilmiyorum sadece buraya gittim memnunum da memorial da var burada o da geldiğim ilde cok iyiydi burada da iyidir muhtemelen.