Gecmis olsun lohusalık bir iyilesme dönemi oyuzden böyle seyler oluyo benim ilk lohusaligim cok zor gecmisti yaklasik 20 gun sonra ancak kendime gelebildim. Kendinize vakit ayirin hava alin yemek yiyemiyosaniz meyve yiyin bol su için moralinizi yüksek tutun guzel seyler düşünün vucudunuz iyilesmeye calisiyo ona yardim edin ❤️❤️ mutlaka biseyler atistirin zorlayin kendinizi sevdiginiz şeylerden