Hergun doğum hikayeleri okuyordum. İkinci doğum olmasına rağmen korku heycan merak yine aynıydı. Gelelim doğum hikayeme…
39+0 da alltan muayene oldum ve nişan geldi ondan sonra bir kaç gün sürdü hastaneye gitmedim ağrı sancı su gelmesini bekledim. Tabi yürüyüşler hurmalar evde hareketler çoğaldı açılma olsun diye.. bu arada sürekli bir batma hissi vardı rahmime sürekli bıçak saplanıyor gibiydi hiç rahat bir hamilelik geçirmedim. Pazar günü Nisan gelso ve perşembe kontrole gidecekti. Çarşamba günü hiç ne yürüyebiliyorum nede hareket edebiliyorm sürekli batıyor baskı yapıyor bebek ve ben artık doğsun diye ağladım canım öyle yanıyorduki o gecesi Meryem Ana otunu koyduk suya ve duaları okuduk o gece çocuk karnımda hep hareketliydi ve batma hissi daha da artmıştı sabah kontrole gidecektik belki doğum olur açılma olsun otu da okuyalım atlamayalim dedik. Kontrole gittim ve alttan muayene edildim 6 cm açılma varmış doğumu yarilamissin dediler. Sonra nstye aldılar hiç sanci vs yok. Daha sonra dediler doğuma alalım dedim tamam zaten bugün doğurmaya geldim. Nstde bir saat kaldım. Daha sonra suni taktılar hafiften bu arada saat 11 de başladı suni. Dozu git gide arttirdilar sancılar çoğalmaya ve uzamaya başladı nefes aldırmıyor resmen her sancı geldiğinde kendimi dizlerim üstünde yerlerde buluyordum. Bu arada devlet hastanesinde doğum yaptım ve ilgi alaka aynı özel gibiudi pilates topu üstünde heraketler yaptırdılar bir yandan sırtıma masaj yaptılar ebeler bir yandan duşa girdim sıcak su ile duş aldirdilar derken sancım hafiflesin diye. Neyse suyumu patlattı eve ve sancinin dozunu arttirdilar bu sırada sürekli alttan bakıyorlar bebek yerleştimi ne yaptı diye oralar çok zorluydu gerçekten.. daha sonra ben çok kastım kendimi seruma iğne vurdular kas gevşeticiymis sonra işte bebeğin kafası gelmiş ikinirsan güzelce beş dk dogurursun dediler ama ne kadar ikinsamda çıkmadı yani halim enerjim gitti artık ne yapacağımı bilemedim kesik atmak zorunda kaldılar kesik attılar dört dikiş yaptılar dikiş kısmı hiç canımı acitmadi uyuşturularak yaptılar ayriyetten ağrı kesici serum da taktılar bir yandan popodan fitil de verdiler derken dikiş işlemi hemen bitti acısız çok şükür çünkü ilkinde uyusturmadan dikmislerdi 🥺 neyse plesanta çıkartırarkende biraz karnıma baskı yaptılar pis.kani da çıkarmak için baskı yaptılar oralar da da canım yandı ama tabi en önemlisi doğumu yapmıştım artık bebeğime bakıyordum yan tarafimda üstünü giydiriyorlardi.. şükür ki sağlıklı bebeğime kavuştum. Çok zordu ama ne kolay ki sonucu güzel kavuştuk hep o anı bekliyordumm. Doğum yaptım bugün üçüncü gün kasıklarım çok ağrıyor artık neyden kaynakli bilmiyom sürekli ağrı kesici içiyorum. İnşallah oda geçer onun dışında hemen ayaklandim mecbur iki yaşında kızım var. Dikiş acısı geçti tek oturup kalkınca canım yanıyor ve de karın.agrisi biraz zorluyor onlarda geçer inşallah darısı tüm hamislerimim başına saglikla kavuşun inşallah bebeklerinize kolay veya zor bir şekilde doğum oluyo. Sağlıkla gelsin yeter ki bebislerimiz. Darısı tüm doğurmayi bekleyen annelerimize ♥️ sorularınız varsa alabilirim