Cigdemm1 Merhabalar 36+3 haftalık hamileyim 2 gündür sağ kalçamda yürürken bir ağrı oluyor ve çok zorlanıyorum. Gece bir şey yoktu sabah bu ağrı ile uyandım. Acile gittim bir şey yapamayacaklarını söylediler. Böyle bir şey yaşayan var mı ya da bilgisi olan ?
MinnieMouse Cigdemm1 canım geçmiş olsun magnezyum kullanıyorsan doktoruna söyle dozu arttırabilir. Kullanmıyorsan mutlaka başla. Beypazarı maden suyu günde iki tane iç.
Merveerdmm Evet bende yaşadım hamileliğimin bir döneminde. Magnezyum eksikliğinden olabiliyormuş. Soda İçin.. bol bol su tüketin
annelinkoo Cigdemm1 evet muhakkak kullan. Benim aşırıydı ve cok kilo almıştım. Bende maden suyu işe yaramamıştı ilaç alıyodum ama maden suyuyla rahatlayan da vardı günde bi tane tüketebilirsin doğuma kadar 🙏🏻
Cigdemm1 MinnieMouse maden suyu ve magnezyum ilacım var onları tüketeyim aşırı zorluyor ilk kez böyle oldu