Nrs 7+2 hft bugün sol kasıkta beş dk ara ile ağrı oluyor ve bacağıma vuruyor ağrısı normalmı yaşayan varmı?
nsrnengn Nrs Magnezyum kullanıyor musunuz ? Rahim büyüdüğü için bu tip ağrılar normal, progestan zaten kullanıyormuşsunuz.
nsrnengn Nrs Magnezyum bu gibi ağrıları çok hafifletiyor isterseniz doktorunuza sorun. Ben suda eritilen halini içemedim, midem çok bulandı. Magnorm kullanıyorum. Kasık ağrılarım nerdeyse bitti.