Ibooya Asli1453 bende 35 haftaligim 9 eylüle gün aldım.bir an önce doğurmak istiyorum 2.sezeryanim olacak inşallah sıcaklar çok fena 🥵
__dilce__ Asli1453 bende tam 35 haftalık oldum 38+2de sezaryen için gün aldım 13 eylüle denk geliyor.kendi isteğimle sezaryen ı seçtim.dahs kolay olacağını düşünüyorum
Asli1453 __dilce__ ilki çok iyi güzel geçmişti inşallah ikincide öyle geçer hep aklımda acaba ikincide güzel gecermiki diye çabuk toparlamistim sütüm ilk gün gelmişti iyiydi yani inşallah sizinde iyi gecer
FSCMK Asli1453 normal doğuranlar ne yapsın bacım 40. Haftayı mı beklesin 😀😂inşallah benim bebeğimde 38 felan doğar 🥰
Elisarli Asli1453 bende öyleyim sıcaklardan sabah akşam fenalık geliyor içime 35.haftadayım bir an önce doğsun istiyorum valla artık sonrada doğduktan sonrası daha zor daha dursun diyorum öyle şeyler 🤣
Twinmommm Asli1453 Bende 35+1 ikiz gebeyim beklerlerse 38+3 bekleyeceğiz oda 13 eylüle denk geliyor bakalım 😇🙏
Twinmommm Asli1453 saol kuzum amin hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah çok güzel doğumlarımız olur sonunda sağ sağlim bebeklerimize kavuşuruz 🙏😇