merhaba arkadaslar aslında bu tarz kıyaslamalrı hic sevmem ilk cocugmda da asla yapmamıştm ilk cocugm 3 kilo doğdu her ay 1.5 2 kg civarı aldı çok şişman bi bebekti gazlıydı kolik emdikçe gazlanırdı gazlandıkça emmek isterdi o yüzden ilk 6 ay inanılma kilo aldı gelişimide cok iyiydi.İkinci bebegm 2.900 doğdu ve 8 gün yoğun bakımda yattı nefes alma problemi vardı yoğun bakımd 400 gr kadar kilo verdi hastaneden 2.600 ile çıktı her ay 1 veya 1 bucuk kilo arası kilo aldı şun 3 aylık 6100 gr aslında geride başlamasına rağmen çok iyi gitti ama görüntüde de bitık minyon bebegm abisiyle kıyaslıyorum hep sağlık defterini kontrol ediyorum ikisininde takıntı oldu.. Doktor anne sütü yeterli kilo alımıda iyi bu şekilde devam diyor ek gıdadan sonra daha çabuk toparlar diyor siznde böyle az kiloyla doğup 6 aydan sonra iyi kilo alımı oldmu 😔 bebegimin bacakları falan ince geliyor gördükçe kendmi eksik hissediyorum nedensiz bi
şekilde aslında çok yanlış sağlığı yerinde olsunda kilo önemli degl ama annelik vicdanı herkes benmki 2.ayda şu kilodaydı vs falan diyor eve gelen iyice modum düşüyor