asilannesii ocak sonu doğum gözüküyor. Ben de şunları alacağım bazılarını da aldım bile:
3 adet uzun kollu zıbın 0-3 ay
3 adet yarım kollu zıbın 3-6 ay ( 40 ı çıktıktan sonra genelde 0-3 ay pek olmuyormuş )
3 adet sıfır kollu zıbın ( yarım ve sıfır alma sebebim evimiz aşırı sıcak oluyor kışında)
2 tane pijama için patikli tulum( yatarken çorabı çıkmasın diye)
H&m dem ayarlanabilir takım 3-6 ay
2 tane kalın tulum ( dışarı çıktığımızda doktora gittiğimizde üşümesin diye)
2 takım hastane çıkışı
2 alt üst takım
3 tane külotlu çorap
Ve 4-5 tane eldiven, şapka
Ve bol bol battaniye müslin ve pamuklu olarak, ağız bezi, ıslak mendil, pamuklu mendil ( sadece saf sulu olan)