Reglimden 6 gün önce beta 23,49 iki gün sonra 41,23 2 gün sonra tekrar 41,23 sabit kalmış ara ara kahve akıntım oluyor bugün kasık ağrım olmaya başladı hafiften,dış gebelikte sabit kalabilir yazıyor kimyasal mı acaba dış gebelik mi başına gelen var mı ?????