-Papatya- Saçlarım 3-4 aydır çok dökülüyor ilk dökülmeye başladığı zaman doktora gittim vitamin eksikliği yüzünden dediler ilaç verdiler tam azaldı derken gebe kaldım ve yine başladı dökülmeye hamilelikte dökülür geçer sonra dediler ama 14+3 haftalık hamileyim hala dökülüyor. Kel kalacağım 😔 önerisi olan var mı ? Arada zeytinyağı sürüyorum.
Bebisscann -Papatya- başka yağlar var aslında, badem yağı, hindistan cevizi yağı falan ama vitamin eksikliğinden oluyorsa vitamin depolarınızı doldurmanızı öneririm, hamileler için özel vitamin ilaçları var doktorunuza söyleyin, fiyatlı ama işe yaricaktır..
Aminenin_annesi -Papatya- ilk aylar saç dökülmesi herkeste oluyor benim 2. trimesterden sonra düzelmisti . şuan ne kullanirsan kullan dökülür hormonel bir durum çünkü
Misssitare -Papatya- benimde çok dökülürdü ama hamilelikte tam tersi oldu. Sanırım 24. Haftadan sonra dökülme azaldı. Şu an 34 olduk hala çok az dökülüyor. Hamilelik hormunu saçlara iyi geliyor diye okumuştum. Hatta gürleştiriyor bile🙂
zeynepikra_61 -Papatya- aynı oldu benim de belime gelen saçlarımı kestirdim dökülme yüzünden ama keşke kestirmeseydim diyorum düzeldi baya baya 🤷🏻♀️😁
-Papatya- Bebisscann kullanıyorum vitamin ilaçlarını Demir eksikliği vardı onun için kullanıyorum ilaç ama dökülüyor 😔
Yagmurkaragoz 10 15 adet karanfili kaynatıp soğumaya bırakın daha sonra sprey şişesine doldurun saçınızın diplerine sıkın ben faydasını gördüm sizde deneyin isterseniz
-Papatya- Yagmurkaragoz sıktıktan sonra duş galan alacak mıyım ? Yada ne kadar süre kalacak saçımda. Denerim inş faydası olur 🤲🏻♥️ Çok teşekkür ederim
-Papatya- Bebisscann son iki yıldır saçımı boyatmaya başlamıştım sene de bir kere boyattım ama diplerini hiç boyatmamıştım bu yıl da gebelik olduğu için boyatmadım o yüzden olabilir mi 🤔 annem az önce fırçaladı da ordan aklıma geldi gittin güzel saçını boyattın alıştı saç falan dedi.
haklisinesracim Yağla falan olmaz canım içerden müdahale gerekir vitamin desteği falan sivilce için bile cilt yüzeyine sürülen şeyler kısa vadede fayda ediyor
-Papatya- Aminenin_annesi ikinci trimester dönemine girdim inş düzelir 🤲🏻 Kullandığım şampuan bile farklı
Yagmurkaragoz -Papatya- rica ederim akşam sıkıp yatarsan daha faydasını görürsün sabahda duşunu alırsın
-Papatya- Misssitare bende tam tersi oldu galiba cnm saç kalmayacak yakında 🙄 olmadı doktoruma söyleyim diyorum belki bir şey önerir
-Papatya- zeynepikra_61 bende dökülüyor diye kestirmiştim 🙄 at kuyruğu gibiydi toplayınca şimdi kedi kuyruğu gibi 😂
Misssitare -Papatya- 24. Haftalara geldiğinizde düzelecektir. Asıl saçlar lohusa dönemde çok dökülüyormuş🥴