Ravzanur23 Merhaba bende 10. Haftama giricem, genelde sol tarafa yatmak sağlıklı diyorlar ama malesef bende çok dönüyorum sağıma, solumda pek yatamuyorum. Yüz üstüde yatıyorum karnım olmadığından, sırt üstü yatmamaya çalışıyorum ama sabah farklı pozisyonda uyanıyorum. Malesef engel olamıyorum bende yüz üstü yatarken bacağımın biraz çekiyorum kendime doğru.🤷♀️
Bu pozisyonlar yüzünden rahat uyku uyuyamıyorum artık.😫