Zelalyng Arkadaşlar devlet hastanesinde epidural veya spinal anestesi var mı varsa isteğe göre yapıyolar mı
AysegulArici Zelalyng valla benim memlekette yok bende devlete gidiyorum bu hamileliğimde çatır çatır dogurtuyorlarmis😅😅
Cansugamze_ Zelalyng evet hiç sıkıntı yaşamadım bu doğumum da öle olcak spinal 6 eylül gibi gözüküyo şuan
Cansugamze_ Zelalyng o kadar olcak tabi ama öle de böle de doğurcam deyip kendini rahat bırakıyosun valla bnde öle oldu 😂🥰