rabiairem Arkadaşlar merhaba 17 haftalık gebeyim kahverengi akıntı geldi 3 gün ama çok az silince belli oluyor. Aranızda yaşayan var mı ? Bu ayın 26 sı kontrolüm var o zamana kadar beklemeyi düşünüyorum.Sizce neden oluyor :(
gldn065807 rabiairem bence bekleme bir acile git derim ulturasonla bakılmadan ne oldugunu kimse bilemez
rabiairem rabiairem gldn065807 ama ağrım sancım yok böyle peçeteye hafif silşnce geldi 🥺 bilemedim o yüzden
ParildayanYildiz rabiairem bence acile gidin ben olsam görür görmez giderdim sorun yoktur inşallah ama içiniz rahat eder en azından
yagmurefe rabiairem kendi doktoruna gidebiliyorsan git ultrason da kanaama alanı cikabilr başıma geldi aynısı gece olmuştu direk acile gittim barolar kanma alanı vardı acildediler sadece progestan fitil verdi kendi doktorum bı tane iğne verdi o çok etkili oluyor
Bebisscann rabiairem kesinlikle bekleme, hamilelikte hiçbir kanama normal değildir, belki bişey yoktur ama tedbiri elden bırakmamak gerek, acile gidin yardımcı olacaklardır..
yagmurefe rabiairem bide bol istirahat ben çalışıyorum nöbetten gelmiştim çok yorgundum vedede ağır işler yapmıştım gecesi kötü oldum böyle
Eaydin rabiairem benim 16. Haftada öle oldu düşük tehlikem vardı ki bı gün olduggu gibi gittim ben iğneler ilaçlar vurdu inşallah öle bişi yoktur ama gözükmenizi tavsiye ederim