Hastane çantanıza mama koydunuz mu?
İlk oğlumda mama almamıştım. Sütüm de gelmedi hemen. Hastanede isteyince enjektörle verildi ama o da birkaç damlaydi. Oglumun sarılığı 2 ay sürmüştü. Rabbim nasip ederse sütüm gelmezse mama vermeyi düşünüyorum. Ama hangi mama bilmiyorum bu konuda yardimci olur musunuz?