Herkese merhaba haziran ayında bi kanamam olmuştu bir kaç gün süren ve progestan iğne ve fitil kullanmıştım sonra geçti. Dün çamaşırımda kan lekeleri gördüm ve tekrar doktora gittik bebeğin iyi olduğunu fakat rahim ağzında açılmam olduğunu söyledi şuan 3cm eğer 2.5 olursa dikmemiz gerekicek yatıp progestan verdi ve haftaya kontrole gidicez. Bu durumu yaşayan var mı korkuyorum sadece uzanıyorum şuan