2 gün suni sancı çektim orda gelen giden alttan bakıyor çok acı çektim orda normal doğum yapamadım ve hiç ilgi yok sormasan cevap bile vermiyor lar pelvis darlığından dolayı onlar hâlâ normal doğuma zorladı sonra eşim çıkarttı hüma Hastanesi’ne gittim sezeryan oldum