Eliferimm Kızlar 33+3 üz bugün kendimi çok kötü hissediyorum, midem çok kötü ishal olmuşum. Yıllardır istafra edemeyen ben istafra ediyorum bugün normal mi doktora gitsem mi. Nette normal olduğu da söyleniyor çünkü başına gelen var mı ya elim ayağım titriyor
eslemesila Eliferimm geçen gece ben oyle oldum ölüyorum sandım bir yandanda sancı çekiyorum hem ishal hem kusma valla bir an doguruyorum sandim ama gitmedim hastaneye 4 5 saat çektim ama geçti sancılar bitti korkma normal bence sizede geçmiş olsun
Tutiko Eliferimm gecenlerde bende oyleydm afedersn 3 dkkada bir wc deym ben boyle ishal yaşamadım aha dedm bi sıkıntı var kusma ishal doktpra gttm bsey yok serum takdım evde kendime ıkı gün kendime oyle geldm sıcaktandı bence
twinmama2 Eliferimm mutlaka hastaneye gidin salgın var bende yaşadım 2 hafta önce muhakkak hastaneye gidin kusma ve ishalden dolayı sıvı kaybı yaşanıyor evde iyilesemezsiniz serum takviyesi gerekli bana da böyle demişlerdi
MinnieMouse Eliferimm canım çok geçmiş olsun eğer normalde hiç kusma olmayıp da şimdi böyle ishal kusma birlikte olduysa mutlaka acile git. Salgın var malum su kaybı yaşıyorsun. Yakın zamanda hamile arkadaş aynı durumu yaşadı iki gün üst üste hastaneye gitti serum verdiler, salgın varmış şimdi iyi çok şükür. İhmal etme.
Eliferimm MinnieMouse @eslemesila Tutiko twinmama2 Kızlar teşekkürler tavsiyenize uyarak doktora gittim serum takıldı biraz iyi gibi oldum, bu kezde ateşim çıkıyor 38e düşürmeye çalışıyorum idrar yolu enfeksiyonu varmış o yapıyor muhtemelen birde bağırsak enfeksiyonu olmuşum
MinnieMouse Eliferimm onunla geçmiş olsun canım ateş düşer de sen yine yarın iyi hissetmezsen tekrar git bı serum daha alırsın
twinmama2 Eliferimm benimdr çok şiddetli idrar yolu enfeksiyonu vardı o yüzden kalmıştım hastanede serum takviyesi çok iyi gelmişti tekrar geçmiş olsun
eslemesila Eliferimm çok geçmiş olsun parol ve bol bol yoğurt tüket ev yapımı olursa çok iyi olur bagirsak enfeksiyonu için çok iyi olur
Eliferimm MinnieMouse ateşim çok şükür gece düştü canım, sadece ishalim kaldı medpamid vermiş doktorum onu kullan dedi, kahve limon falan içiyorum. Çok teşekkür ederim 🥰
Bir_mucize_olsun1 Eliferimm salgın olabilir veya güneş çarpması doktora gitmen lazim bol su iç su kaybı yaşama geçmiş olsun
Eliferimm Bir_mucize_olsun1 güneşe çıkmadım kalp çarpıntısı yapıyor diye ama büyük ihtimalle salgın var önce eşim oldu çünkü 😔 doktora gittim serum takıldı ilaçlarımı kullanıyorum şimdi. Çok teşekkür ederim 🥰
Eliferimm twinmama2 evet bakteri 28 çıkmış bağırsaklarımda o mahvetti beni ama onun ilacını da içeyim iki güne geçer umarım çok teşekkür ederim 🥰