tazecikannee Kızlar gebelikte tüp bebek hesaplaması nasıl yapılır adetin ilk günü yoksa transfer günümü yada nasıl
Bebekdelisi tazecikannee 2. Tüp bebegım adetten sayılır 7 H kadar gozukmemesı normal alttan gördüyse sorun yoktur kalp atışı alındığında adetle bır gitmeye başlar saglıkla gelsin inşallah canım
tazecikannee Yasemin91 doktora gittim 6+3 de kese ultrasonda görünmedi alttan göründü normal mi acaba
Hadya Ben transfer gunune gore hesaplama yaptim,simdi hem uygulamaya hem ultrasona gore eşit ilerliyoruz.
Yasemin91 tazecikannee benim doktorum ilk 2 buçuk ay alttan baktı sonra normale döndü en net alttan gözüküyor
Bebekdelisi tazecikannee ne istersen sorabılırsın ben doğum yaptım yazmıştım sana sanki🌸 bu 2. Tüp canım