E bebekte %30 indirime girmiş kızlar bende almayı düşünüyorum kullananlar varsa önerir mi internette temiz içerikli yazıyor ama emim olamadım güzel kokuyor mu birde şampuanların losyonların son kullanma tarihi var mı 18 haftalığım alayım köşede dursun diyorum