Gerçekten bu kadar yanılma var mı ? Şaşırıyorum bu zamanda bu kadar yanılma olması .
Yanılma yaşayanlar genelde devlette mi yanılma yaşanıyor ? Benim özelde doktorum kesin kız dedi 16.hafta da ama bu aralar çok sık görüyorum cinsiyet yanılması ya da benim mi dikkatimi çekiyor artık daha fazla bilemedim
Haftaya 20 haftalık olacam tekrar gidecem hiç sanmıyorum bizde yanılma olacağını 😂😍