Adet gecikmeleri ve kaşıntı şüphesiyle hastaneye gittim bundan iki gün önce ve doktorum bana gebesin dedi ben jinekoloji bolüme gittigim için hiç bi bilginlendirme. Yapılmadı kaçıncı haftayım kaç günlük hiç bilgim yok sadece gebbe oldıgımu Biliyorım onu beta mın 289 olması ile anladım artış olması için bi kaç gün bekleyip tektar gidicem sizce kaç haftalıgım gebelik te en son adet tarihim 15 temmuz