somurtkankedi Yehsen-27 benimde alerjim var 2 hafta önce sabahtan akşama kadar tuttu alerji hep hapşırdım akşamına da biraz kanamam oldu doktora gittim ama bununla ilgisi olabilir mi sormadım
Asasasas Yehsen-27 zararı yok ama bacaklarınızı karnınıza çekip hapşırmadığınızda bazen bazı sancılar acılar oluşabiliyor kasıklarda.. bir süre sonra geçiyor.. o yüzden hapşırığınız gelirse özellikle yatarken bacaklarınızı kendinize çekerek hapşırın veya öksürün 🤗🌸
2022Mom2022 Benimde çok merak ettiğim sanmıyorum zararı yoktur ama yinede daha bilinçli olanlar bilgisi olanlar yazsın
Uneremine Benimde alerjim var hapşırmam cok fazla ikiz gebeyim ama şükür sıkıntı olmadı. Allerset yazmıştı doktorum cok zorda kalırsam onu içiyorum
_edakrsu22 Yehsen-27 allerset 10 mg ama oda hamilelikte kulanabilcgm en hafif ilaç olduğu için gebe olmadan önce başka bir ilaç kullanıyordum burun spreyide kullanıyorum