Cuma günü 2. Normal doğumumu yaptım şimdi kızım kucağımda güzel ve hızlı bir dogumdu 😂 yeniden annelik bebek bakmak çok güzelmiş 3 senede unutmuşum 😂 herşey elime küçük geliyor biraz kendimi toparlayip doğum hikayemi yazicam inşallah 🤲 ama şimdiden sorular varsa alırım 39+6 da suni ile doğum oldu 3260 Gr doğdu kızım