Rabissglrr canım benim bundan 1 yıl önce eşimin çok yakın bir arkadaşı banada eşimin beni aldattığını söyledi.Kadın eşimin elemanı ve ailecek görüşüyoruz.Arkadaşına tamam aldatabilir sorun yok ben boşanmam, kocama inancım güvenim tam eğer varsa kanıt ver bana dedim hiçbişiy yapmadı çünkü öyle bir kanıt yok.Neyse eşime durumu uygun bir dille anlattım hatta karşı tarafın eşinede bana söylenenler söylenmiş biz karşılıklı oturup konuştuk böyle birşeyin olamayacağını senelerdir arkadaş olduğumuzu konuştuk güldük geçtik.Ben eşimi hep o çok samimi arkadaşı için uyardım bana inanmamıştı bu olaya kadar.Şimdi o arkadaşıyla asla görüşmüyor ve duyduğumuza göre bizim mutluluğumuzu kıskandığı için böyle yapmış falan.Sen eşine güveniyorsan inanıyorsanhiçbirşeyi önemseme ve kadından kanıt iste.Lütfen o arkadaşınıda hayatından çıkart böyle insanlar maalesef kıskançlıktan ne yapacağını şaşırıyor.