Ftm84 Merhabalar ilk bebeğimi 4 sene önce zorunlu sezeryan ile dünyaya getirdim. Şu anda 10 haftalık hamileyim bu bebeğimde normal Doğum istiyorum aranızda böyle Doğum yapan var mı acaba