Buseort Merhabalar kızlar , bnde şu an 3,5 ayliik oldumm ama şmdididen bi göğüs ucum hc yok biridee eh tam dsarda dgl yanii , bunun için doğuma kadar yapabileceğim bir şeyler var mı acabaa , var mi fikirleriniz
Gulsahcicek Buseort benimde öyleydi şuan 7 aylık hamileyim baya çıktı göğüs ucum iç korkma zaman ilerledikçe çıkıyor
Minigindunyasi Buseort son ay cikiyo ama ben yinede göğüs ucu aldım silikon lazım olur diye sende alablrsn 20tl bişe
Nesecrkc Benim hiç göğüs ucum yoktu . Lansinoh un silikon bir göğüs ıcu çıkarmak için aparatı vardı doğum yaptığım gün hastanede vermişlerdi bebek alışana kadar önce onu takıp bir iki dakika bekliyordum sonra bebeği kucağımda hazırladığımda onu çıkarıp bebeğe tutturmaya çalışıyordum memeyi . Zaten memede ucu değil o kahverengi kısmı kavraması gerekiyor ve zamanla nasıl emeceğini bildikçe daha rahat ediyorsunuz. Stres yapma . Doğum yaklaştıkça şu göğüs ucu çatlamaları için krem varya lansinoh un yine ondan sür devamlı nemlendir doğmaya yakın.
Diylia Hiç canınızı sıkmayın benimde yoktu iki göğsümde dümdüzdü.Silikon göğüs ucu aldım.İki buçuk ay onunla emzirdim.Daha sonra yavaş yavaş meme ucunu vermeye çalıştım bebeğime çünkü ucu çıkmaya başlamıştı.Her emzirmeye denedim ve şuan silikonu bıraktık.Bebek emdikçe uç daha da çıktı.